آرشیو برای: "فروردین 1399"
نیاز هر کالا و خدمات قبل از بازاریابی آنلاین ، بازار درمانی است به این معنی که خدمات و تولیدات هر کسب و کار نیاز به بازاریابی دارد یا خیر ؟ بازاردرمانی چیست؟ انجام یکسری فعالیت های منسجم و برنامه ریزی شده جهت از بین بردن ویروس ها و آفت های که کسب و کار… بیشتر »
استراتژی بازاریابی همهمه ای بازاریابی همهمه ای یک نوع از بازاریابی دهان به دهان می باشد که براساس استراتژی نوین بازاریابی که با خلاقیت همراه است پایه گذاری شده است ایجاد تعامل با مخاطب به جذب مخاطب می پردازد از طریق تبلیغات به صورت دهان به دهان است . در… بیشتر »
ویژگی های بازاریابان موفق برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی علاوه بر آگاهی از علم داشتن توانایی و ویژگی های فردی تاثیر بسزایی بر میزان رسیدن به اهداف سازمانی دارد نظریه جیسون فالس جیسون معتقد است به علاقه واقعی به افراد و همچنین آن چیزی که دلیل و باعث… بیشتر »
استراتژی بازاریابی درونی چیست؟ استفاده از رسانه های اجتماعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای نزدیکتر شدن مشتریان به یکدیگر دربازاریابی درونی ، در روش بازاریابی آنلاین روشی که با کمک سایت های اینترنتی، ویدئو، خبرنامه های ایمیلی و بازاریابی از راه… بیشتر »
تکنیک های بازاریابی ویروسی بازاریابی ویروسی از تکنیک های بازاریابی نوین است که با استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ برای برند سازی و یا رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش از طریق فرایندهای ویروسی خود را تکثیر دهند مانند گسترش ویروس ها… بیشتر »